Vad händer?

Jo detta händer!

*Har spelat fyra sessioner poker sen den 14 juli. Downswing? Nej, tvärtom, en turneringsklonk och 3 av 4 plussdagar för sammanlagt ca $5.5k. Det som påverkat har varit brist på tid (basketträning, skola), och om tid funnits så har somrigt väder utkonkurrerat soffsitt med laptop.

*Back in school på Miljö och Utvecklingsprogrammet på Södertörns Högskola. Ett 3-årigt program som hittills passat mig perfekt.

*Basket har efter många om och men blivit Haga-Haninge återigen för en eventuell back-to-back vinst av basketettan. Hade tänkt mig ligan i år men girighet, oklarhet och min kräsenhet med omförflyttning utanför Sthlm sköt upp dessa planer (Så du lämnar dörren öppen för en storstilad comeback nästa säsong? Please say you do??)

*Zero 7 nytt album. Air nytt album. Os Mutantes upptäckta, är det nya på musikfronten (Skum video på länken)

*Crossfit träningsformen har tagit mig med storm och hur det går där kan man följa i donkr.se's crossfittråd heter plisskin där och är den sämsta hittills i övningarna av de som kör.

Återkommer med smaskiga detaljer om regional utveckling, basketettan-duster, chinsrekord och proggupptäckter!

Tills dess kan jag tipsa om Kalla Fakta programmen om spionanklagade Bertil Ströberg. Del ett gick i söndags och del två nu på söndag. Går att se på tv4play. Gudd bigh

ps. Älskar att se 2+2 legender ha downswings i 2months2millions (varför är loggan på den showen "2M2MM"?)




Kommentarer
Postat av: Indi

Var hittar du 2M2M numera? Det verkar som om bolaget har rensat nätet väldigt effektivt, eller så har jag letat dåligt.

2009-10-03 @ 15:02:01
Postat av: plisskin

Jag kör på pokertube och söker på "months" verkar fungera fortfarande om det ligger på avsnitt 7. Och varfär är loggan 2M2MM? Med två st "M" på slutet?

2009-10-04 @ 15:05:10
Postat av: Jamton

är nått i america som gör att de blir MM. dom har speculerat om detta på pf.nu oxå ochdå var de nån som sa de.

2009-10-06 @ 15:08:08
Postat av: jho

MM <=> Thousand, thousand <=> Million (from M in Roman numerals = 1,000)



tror det används mest inom finans

2009-10-07 @ 15:46:22
Postat av: plisskin

but of course! Jag är så insnöad på pokerlingot med K för tusen och M för mille. Har ju fa'an pluggat lite finans, borde ha haft bättre koll :)

2009-10-07 @ 17:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0