Grinden är stängd...

..för närvarande..pokergrinden dvs. Har ingen tid att grinda som jag vill egentligen, och för de kvällar jag kan avvara tid till visst spel, så blir det mitt gamla segerrecept PLO cashgame 1-3 fönster och mtts 1-3 fönster med grundmålet att gå plus minus/noll på buyins . När månaden är slut får man hoppas att ngn klonk infunnit sig, och om inte, vara glad åt allt från 400 till 900 dollars rakeback beroende på antalet händer spelade.

Försöker hålla uppe ngn slags teoretisk nivå med PXF och twoplustwo iallafall, då om det inte blir några 40k+ händer i månaden.

Här kommer ett utdrag från kapitlet jag just läste i miljö och utveckling:

Sightstrategin - det fingerfärdiga uppenbarandet av det skickligt dolda - är detsamma som produktionen av det förment unika.
Genom kartläggningen syftar kartläggningsaktörerna i slutändan till att få det enastående att framstå som helheten. Men eftersom detta är en normativ process inom en specifik kapitalackumuleringsregim så är det unika inte bara i ett ständigt tillstånd av blivande, det är också en unicitet som manas fram enligt samma normer som på många andra platser.
I den andra översättningen, från GIS till materialitet, blir resultatet att kulturens nyliberalisering konsolideras. Detta kommer att skapa en plattform för ytterliggare en runda av översättningar från materialitet till GIS. Ju fler gånger gånger och platser kulturmannen kan upprepa cykeln från materialitet till GIS till materialitet, desto starkare och mer övertygande blir hans magi.

Vafan?

Författaren hette Hultman som jag också heter (hint hint vart den här bloggen är på väg...först nyprogg...sen är stenen i rullning..)

Imorrn ska jag försöka hitta en tom 400 meters bana för att ta mig an en utmaning om 6x400m med 90 sekunders vila emellan och att springa under 71 sekunder varje varv eller 69 sek inomhus. Tror jag har mer edge på utomhusspringet. Återkommer hur det går, och om det inte går imorgon så gör jag det snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0