Jomen Texas är väl kul, och en ny riggform.

Har som sagt lirat på Ongame i Mars, och också prövat på Texas CG för första gången seriöst.
Idag var den sista dagen på rakeracet jag var med i man kunde samla poäng tom 00.00 svensk tid.
Dagen var ok med plus på ca $700 då jag tar en middagspaus runt 21.30 snåret.
Sätter mig ner för att spela de sista två timmarna och voila: sista-sessionen-på-ett-rejk-rejs-riggen sätts igång.
Smaka bara på de här godbitarna, varav de första fyra hände inom en kvart,

AA vs AKs allin preflop fulla stackar

AK vs A8 allin preflop vs en shortstack med halvt inköp (dvs $100)

Floppar trissen med 33 på 36Q få in degen med fulla inköp vs KK, K turn

KK vs AQ på QJJ där jag var tiltad redan men glad när jag såg hur läget var när degen åkte in, river Q, fulla inköp

A9 vs A8 för 65 dollar 2332...8

AJ vs AT på AK4, river T (hårt betandes i klar gungning)

Sen situationen att få brädan K4434 med KQ och vara uppe vs AA som  jag gladeligen betalade av på fina tilten.

Så sammanlagt blev dessa potter ca $1100 back inom ett lopp på en och en halv timme på $1-2 nl??!!!.
Och efter att ha multitablat 9-12 bord i två veckor stabilt utan i närheten av swings på det här viset och då såklart de sista timmarna på ett rakerace så får man ju lust att börja skriva konspirationskrönikor och bli en av "dom".
Istället blir det nog bara tack och adjö från sajten som jag redan innan avskydde ngt gravt och ändå hade lämnat pga av dess sjuka buggar, sega knapptryck och att man inte nånstans kan få se en payout structure i deras turneringar??!!
Inte ens procentsatserna bjussar Ongame på (förutom att 1a priset oftast får ca 30% står det....but it may vary at times.. tillägger dom).

Back to iPoker geschwint!!!


Kommentarer
Postat av: dutch

Tyvärr måste jag säga att 1100$ på 1,5 inte hör till ovanlligheten. Ska du grinda 1-2 får du räkna med att vinna 2k torska 2k då och då. Annars är det 0.5/1 som gäller

2009-04-02 @ 21:08:39
Postat av: plisskin

Nej alltså swingen i sig är inget speciellt, då jag förlorat säkert det trippla på 1-2 PLO på en dag, bara att det hände sista sessionen och att det blev min första stora swing på två veckors 12-bordande Texas. Lite "Here you go you bonuswhore, Bitchslap!!" :)

2009-04-02 @ 21:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0