Inyourheadinyourhehehehead

....jag är en zombie, det blir man av rejkraces, och fan va trist det är på samma gång..och stressigt..men lyckas jag bara hålla ut med ungefär den takten jag har nu så blir summa kardemumma ca $5000 i slutet av mars.
Då blir det som tidigare nämnt SalzburgHolidayVacationExtravaganza!...SalzburgDax?....eller nja...hotelldöden och nervöst live-event kanske är närmare sanningen.
Ska värma upp dagen innan med en €500 freeze för att bli varm i kläderna och lära mig schöne tyska pokertermer.

Om ni inte har något annat för er på lördag (samt även om ni har ngt annat för er) så smsa iväg en röst på Rigo and the Topaz Sound feat Red Fox i schlagerfestivalen andra chansen.
Min flickvän Diva sitter bakom trumsetet så se till att rösta även om ni inte bryr er om schlager (som jag iofs inte heller gör)..You just had to let us know, didnt you..coolt..

I trnysarna har jag åkt på lite sådär spel men som vars resonerande inger hopp för framtida erövringar:
Blinds 125-250 och jag rerejsar knappens 750 till 2700 med samma stack (ca7500) med KJs i BB.
Han kallsynar halva stacken. Han hade blivit hackad på ett par tre gånger varven innan, vilket kanske förklarar hans spel en smula.
Floppen kommer 982 och jag tänker/känner på mig att han bara är tiltad och egentligen är en ärkedonk och att han viker alla händer hans range kan innehålla!!!...så jag trycker således...men räknade inte med hans J8off + readingskills och jag var ute. Bordet skrattade nog åt oss båda.

Lite senare samma kväll var jag relativt short på 80-160 blinds och får QQ, cutoff säger 560, och jag med 3800 chips säger fånigt 1735 återigen i BB.
Han synar bara (?) med 7800 i stacken.
Flopp K77 = oväsentligt egentligen vad den kom efter min committande rerejs, så jag trycker således in...rakt på en humla!!!!!.......nej men rakt in i hans kung och fem klädd i spader, BS...alltså Bra Spelat?

Antar att durr challenge dörrr långsamt, dom spelar ju fan aldrig...hehehe.."antar"..dör den antdöden eller? Eller mörkar dom bara..KA-POW!

Jo just det, fick en bonus på det obskyra beloppet 619.63 dollar igår som det stod var en deposit bonus i my account, den rök iallafall fortare än man kan säga "well I was looking down at two aces then.."
Det fula i mås-skränet var att pengarna tydligen skulle gälla som res- och hotellbidrag för Salzburgresan, hohoho (det mejlade dom om först idag, snyggt nog). Trodde först det var fuskersättning för nämnda händer ovan..
Men hursomhelst nu blire att punga ut det ur egen ficka, som pojken med guldbyxorna sägs ha sagt...vid åtskilliga tillfällen...typ på gränsen till håll käften...men så gick det ju som det gick för honom..

Nu blire ägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0