.....

.....Ja, här hände det inte mkt... (kände att jag är tvungen att skapa action).....

Ja....ehhh...bra...men, nej, det gör det inte.
Iomed det rejkrace+signup bonus+internt rakerace som jag kör så är det enda jag har att komma med massa lowlimit PLO HH's, vilket snabbt blir rätt trist läsning.
Jag lirar så här:
Kör sex-tio sexmannabord $1-1 PLO, blandat med tiomanna $2-2 bord, varvat med heads-up bord $.50-.50 och $1-1.

Jag började starkt med att backa nio inköp de två första dagarna, sen vann jag tillbaka fyra rätt kvickt och backade sen tio till (!!), vilket inte var så bra då jag bara hade satt in $2000.
Gick ner till 6-7 bord bara, då den osköna Ongame klienten och min undermåliga simultankapacitet gjorde det knivigt att tänka på annat än ABC nivå + en hel del timeouts.
Vann sen $900 i Ongames söndagstrny (54 av 1140) och är nu med lite vana på klienten, spelarna och lite färre bord tillbaka på scratch igen :)...så du väntade med att se om du skulle gula, innan du skrev igen då?.....Alldeles riktigt.

Men det viktiga i månaden är vårt slutspel med Haga Haninge och den första kvartfinalen som vi har imorgon mot Malmölaget Srbija.
Srbija som kom 3a i Baskettans södra serie (vi kom 2a i norra serien) är ett ruggigt stort och rutinerat lag som blir riktigt tufft för oss att rucka tror jag, men men, we for see.
Vi spelar i det sjuka sjuka sjuka sjuka formatet bäst av...............wait for it....................två!
Så det är ren målskillnad över två matcher som avgör vem som går vidare till Final Four på Lidingö den sista helgen i mars. Där stöter man i en semifinal på södra seriens etta, Nässjö Basket, som har ansökt om ligaspel nästa år, och faktiskt har en amerikansk import redan i år.

Så, det var väl inte så svårt?....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0