Detta fält måste fyllas i

Har lite ångest över att inte veta vad tusan jag ska ta mig för i sommar.
Det som finns på tapeten, förutom den där envisa vinfläcken från i vintras, är resa till antingen Kroatien, Florida, New York eller LA. Dessutom är jag sugen på Arvikafestivalen eller annan festival där Fleet Foxes gästar.
Är ute alldeles försent plus att ingen i min bekantskapskrets delar min folkmusiksådra hehe. Så i bästa fall får jag ensam trängas med festivalproffs och vara awkwardkillen i regnet.
Problemet är att min budget ställer sig tveksam till alla resor längre än smsblijett till Gullmarsplan. Så mitt lyxproblem var bara påhittat, ...drömmare där..

Prövar nu lite Movits i bakgrunden här hemma.

Poker har uteslutande handlat om HU limit och MTTS. Där det rullat på rätt fint i båda rutinerna några miniklonkar och en 5e plats i ipokers 50k garanti där jag blev beatad med KQ vs QT med 5 kvar där vi var 4 små stackar och en megachippo som såklart träffade två st tior och slog ut mig.
Veckans bästa spel kom i en annan trny där jag UTG tryckte med 88 med 3700 i stacken på 150-300 som var halva average.
En stack på 7700 kallsynar i MP brrrr. Nu kallsynar storstacken med 26k i BB också.
Floppen kommer nästan bäst möjliga 246 och storstacken i BB ställer MPstackens sista 4k allin. MP tvekar nån sekund och ställer in sina sista marker med....97off????
BB har AQ så jag leder!!!
97 träffar sen 9 på turn och rivern blankar :)
Det spelet ligger enkelt på topp tre av nätdonkigheter jag upplevt nånsin. Och missförstå mig inte, jag välkomnar självklart spelet och hoppas givetvis att han spelar likadant nästa gång.

Limit HU grinden har gått bra med tio av tolv sessioner plus på nivåerna 2-4 till 6-12 dock flest 3-6 och 5-10.
Hade en holmgång mot en kille på 2-4 där jag efter två (2) sjuka timmar hade tagit igen ett minus och gulat hans första 80 dollar.
Han drog och jag gick nöjd från bordet....back 4 dollar pga rejken :P

Movits går från oklarhet till gillande. Fast tvärtom........asså deras låt heter så, "Fast tvärtom" "Epistel n:o1" och "Har du soul" var alla sturrtsköne!
Annan sommarfavorit är nyfunna gamla Cornelislåten "Rio de Janeiro"

Nu lite Sven Melandersk "Koncentratiiiooouun" för kvällens trnys.



Kommentarer
Postat av: Kaviarkungen

Per du är het (2nd team) men inte lika het som Öberg och Steffo...



http://www.eurobasket.com/Sweden/basketball-League-BasketEttan_2008-2009.asp

2009-06-22 @ 13:49:41
URL: http://www.hagahaninge.se
Postat av: lh

sent på det (kör offline på somrarna); men är det inte jävligt tungt att slå rejken (och fi!) på limit hu? Jag gjorde några halvhjärtade försök innan jag ledsnade...

2009-07-28 @ 11:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0