Too Cool eller förkyld?

Jag tenderar att luta åt too cool, men den senaste veckan har det bara varit kyla av den otrefvliga typen. Spenderat hela veckan sittandes i soffan, snörvlandes i selfpity..stor skillnad från en vanlig vecka förutom snörvlet?
Har pga mesheten inte spelat alls tillräckligt mkt poker, men lyckades ta 4e i en 30 dollars freeze med 720 deltagare för $1600 vilket satt fint.
Det som inte alls satt fint var att jag som chiptvåa hade chiptrean rerejsad allin på floppen med AQ på A23 och han instasynade med A5 och fick se den förlösande 4an direkt på turn och i princip slå ut mig..eller ja, han fick nöjet att själv slå ut mig handen efter med 96 mot min KT. Första hade givit $4k jämnt.

B-Line och Tony Zoulias äger f ö i klubbsthlm. Ttyl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0