Breaking News från Aktuellt!!!

Aktuellt rapporterar att det nu bara är en tidsfråga innan Annika Östberg blir fri...

Jag har av egenskap av nattlig hämnare ganska bra knytningar hos fängelseinstitutioner världen över, och lyckades nå deras överkommendant, who shall remain nameless, för en kommentar. Han meddelar följande:

"Efter att vi dubbelkollat våra datasystem, pappershögar, och inskrivningsprotokoll så måste jag tyvärr delge allmänheten om vissa chockerande fakta; När vi räknar bort de livstidsdömda och de brottslingar som sitter på death row, så verkar det tyvärr inte bättre än att det bara är en tidsfråga innan även resten återigen släpps ut på gator och torg."

Det är en mörk dag för anstalter världen över och deras intillliggande samhällen, avslutar han med en suck.

Jag kan inte annat än hålla med. Get ready for ragnarök a la Batman Begins säger plisskin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

retar mig också på de där innehållslösa klicheérna som folk (aktuellt också tydligen) kläcker ur sig utan en tanke. Ibland blir det ju grymt tydligt hur innehållslöst det är, ren automatik. Skön grej med din blogg är ju att du har en egen stil; håll den uppe! (ehh?)

lh

2009-04-09 @ 10:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0