phBootCamp

..eller nja men ska skriva mitt schema för veckan här så att jag verkligen fullföljer planen (ja för du har ju så stor läsarkrets..)

Tisdag: Benpass och 3km jogg.

Onsdag: Rygg, biceps, core och basketpass med Central 19.30.

Torsdag: Basketpass kväll i Haninge ev. lätt benpass och rörlighet innan.

Fredag: Bröst, triceps och 3km jogg.

Lördag: Sats corepass + axelpass.

Söndag: vila.

Måndag: Lätt benpass och basketträning i Haninge.

Tisdag: Match i Uppsala kl 19.00.

..ehh..ja..det va allt kul för den här gången...
Eller förresten...props till 08 som med helsvenskt material och utan två landslagstarters besegrade Gothia, som i stort sett hade full trupp. Extra beröm till Nilsonator Hedström med 16 pinnar.
Sundsvall däremot fick gå bet ikväll mot Jämtland, vilket iallafall jag inte hade trott på förhand.
Och slutligen, lycka till, till de tre svenskar som är kvar i WCOOP Main Event med de smått sjuka förstapriset på $1 750 000 dollar!

Guddbai

Kommentarer
Postat av: Harriet Olsén

Ja, inte impade mina favvodrakar direkt kan man ju säga. Väldans många blåbär med och lite för lite j--lar anamma! Du är saknad av många här!



Ha de bäst så länge,



//Harriet

2008-09-26 @ 08:13:02
URL: http://www.singinghatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0