Odeladi!

Laddad och nedladdad till tänderna med fyra nya prison breakavsnitt samt USA - Spanien från OS som jag missade pga Krakow holidayvacation 2lax8.
Sedan basketpass i Gärdesskolan med Centrals utvecklingslag + avdammning av det gamla spänstprogrammet Air Alert 2, som en gång i tiden beställdes från Slam Magazine.
Det visade sig vara som alla andra spänstprogram - ett knippe övningar beskrivna med superlativ med bonusen att dom fungerade om man gör dom tillräckligt ofta (som 99% av all styrketräning).
Så egentligen var det mer som en spark i baken, och efter att man lagt ut pengar på det som 15-åring så var det ju inget snack om att man skulle klämma varje droppe ur häftet (mm det var ett häfte på 6 sidor typ, riktigt fult).
Skön slutkläms-mening som sammanfattar hela inlägget eller förklarar en poäng.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör inte airalert kommer fucka dina knän, de ökar bara i reps och tillslut blir det bara dåligt, upp till vecka 5 är det ok.



The vertical jump bible det är grejer det, finns olika nivåer, plyometrics program, weight program, blandat och allt möjligt. lycka till

2008-09-17 @ 18:27:48
Postat av: plisskin

Jag körde det när jag var typ 15-16, det funkade rätt ok, men som sagt man körde typ till vecka 8 och då var det egentligen inte mkt mer framsteg, för lite variation i det programmet tror jag.

Ska kolla upp vt bibeln då :)

2008-09-17 @ 19:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0