More whine Sir?

..Jo måste whina om mina turneringssortier från i söndags, körde två stycken och rök i den ena fint med AQ vs ATs i blindfight efter att han överbetat mega allin som resteal. Jag hade strax under medel här och han hade det dubbla.
 ynen kändes rätt självklar även om jag kunde ha väntat lite, men inte gör han den moven med JJ-AA, dock har man väl sett folk göra det rätt ofta med AK men då oftare i slutskedet av turneringar när blindsen är desto mer värdefulla inte så här tidigt, därav den snabba synen (tror jag instacallade den).

I den andra på blindsnivån 50-100 så rerejsade en midpos rejsare från 300 till1100 med JJ, med bara 2450 bakom. Han steksynar och floppen kommer 99T med två klöver, jag har resonerat färdigt och trycker in resten, blixtsyn med A7 klöver för flushdraget..turn kommer vidriga spader 6 för en gutshot utöver tre stycken A och färgoutsen, river parar 6an men är förstås klöversexan...brrr, men bra värde när folk synar på det viset.

Huromhelst här är en spinoffvariant på tidsmaskins-experimentet från förra inlägget  a la "The Office"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0