Visst gör det ont när bubblan brister..

Åkte precis som 315e man i FTP's million dollar garanti med med 306 priser, efter två fatala misstag, det sista var att med 18k och avg 30k med blinds på 600-1200 och ante 100 trycka in med KK på knappen...Inte kunde väl jag ha vetat att sb med 43k skulle vakna upp med outshanden JJ.
Jag fick säga adjö redan på floppen.
Nästan mer misär var lite tidigare, med AK vs KQs för topp tio plats med ca 400 kvar, men icke, han fick både träffa damen (som jag inte heller får, för min dam är i Kenya i två veckor till!!) och flushen.

www.palinaspresident.com livar upp i natten/gryningen. Hate hate hate!

Kommentarer
Postat av: Indi

Trist med kungarna där. Men ska du inte bredda blindsens all-in range lite genom att göra typ 3,5 k där om alla lagt sig till dig?



Fast det är klart, du kanske hade tryckt en massa händer alldeles innan, och då blir de ju lätt misstänksamma om du standardhöjer.



Lycka till med gräsänklingsgrinden!

2008-10-20 @ 08:19:55
URL: http://indipoker.se
Postat av: plisskin

Jo var shortstack efter AK vs KQs handen, och hade de tre senaste händerna jag valt att spela tryckt med KQ, AK, och en resteal med AJ.



Sen ärligt talat så var jag på sån halvånga och bubbelnoja att jag helst av allt bara ville ha blindsen, nu hade ju degen rykt in ändå, då sb hade rerejsat och jag ställt, men RNG's är obarmhärtiga ibland.



Hade haft en lugn resa med dubbla average från 3e blindsleveln fram till AK-handen, så det blev en VA?-kan-saker-gå-fel-chock i kombo med utdraget som sved...och att klockan var 4.40 hehe

2008-10-20 @ 14:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0