Ogräs

Har varit härligt produktiv de senaste dagarna och sett säsong 2 och 3 av serien Weeds med tjejen vara av 15 avsnitt betades av igår (med en kortare gympaus på stekiga S.A.T.S).
Blev därför bara en trny igår, den på Crypto. Där hade jag ett sjukt kortsnitt och fick KK tre gånger första timmen. 
De två första kom det A på floppen och flervägsaction så jag fick lägga båda kungarna trots mycket gnäll.
I den sista hade min stack blivit så liten att jag tryckte allin preflop och fick syn av AQ som för tredje gången fick se esset redan på floppen och jag var ute.
Åter till S.A.T.S.
Jag tror det var ngn slags tävling där igår. Den innefattade bröst-, axlar- och biceps-träning i kombination med att se exakt hur högljutt man kunde prata om antingen sitt fina jobb alternativt hur mkt man tjänat på börsen. Riktigt oskönt och roligt på samma gång då det i 9 fall av 10 var den lite för plufsiga stekaren med det inte riktigt "godkända" White Room-hårsvallet som pratade högst...
Inhandlade John Ajvide Lindqvists tre ihophörande böcker och är töntladdad. Det är tre svenska vampyrromaner som utspelas i Stockholm, och eftersom jag är en sucker för skräckgenren i film så måste jag detta testas. Har precis börjat på den första "Låt den rätte komma in" som f ö delas ut till alla sthlms dörrvakter *Hepp!* 
Ahh....
Howlikerather en vecka som arbetslös hemmaman/pokerproffs (mm smaka på den) har nu gått och det är awesome, so awesome. Så dags att börja mala igång limiten och PLO'n, vilket dagsgrinden består av då nl cash är rena grekiskan för mig. Va? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0