Rastlös

Fick blodad tand så jag tog en pokerfri kväll och gjorde en lista med de bästa family guy klippen jag stött på. Mitt embeddande är knasigt så det får bli länkar tyvärr. Enjoy!

Klassiker "U were alwaaaays pretty", stewie dissar Meg

Star wars kul. A long time ago, but somehow in the future

Big Bang teorin

Kanske bara jag som garvar åt den här tycker den e så skön.

Ännu en Megdiss hehe

Peter hatar gudfadern

Stewie och Brian boksnacket lol!

Peter narrates his vardag

Bin Laden klippet

Megdiss igen hehe

Thomas Edison is a jerk typ

Fejkar quagmires död asdåligt

En compilation med Megdissar obs lång

"Ahh ahh ahh ahh" kommer i slutet willy wonka spoof askul

Dom som saknas är i min mening (dom jag inte hittade mao)
1. Shut up Meg
2. När Meg gråter framför päronen och dom inte verkar bry sig och hon till slut säger "You dont know anything about me!!" och sen springer upp på sitt rum.
Peter, efter en stunds tystnad: Who was that guy?
3. Hitler klippet från griffin family history
4. "Haha" klippet från senaste avsnittet
5. När Peter har sin "el-overall" med buttflaps och ger alla stötar.

För övrigt tycker jag avsnittet The Griffin Family History och Star Wars dubbel-avsnittet "Blue Harvest" är de två absolut bästa hela avsnitten.

Nog övertändning från Peran nu, enjoy när ni har en timme över. Skry ut!

Kommentarer
Postat av: Harriet Olsén

hahaha - du är skönt galen...

Jag får nog också joina klubben....

There's a hole in the bottom of the sea - humm, humm.

//H

2008-03-25 @ 15:04:45
URL: http://www.singinghatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0