Ljudböcker

..är århundradets (eller fan, de två senaste århundradenas blir det väl) största landvinning för latmaskar och insomniacs. Jag är bådadera, så jag går på dagarna omkring med samma flin som dom som köpte telia-aktien när den var ny...men till skillnad från dom så kommer jag inte sätta flinet i adamsäpplet utan fortsätta att småle kryptiskt i rulltrappor, vara tårögd i gatukorsningar OCH bota min sömnläshet (yes du läste rätt) efter tiltande pokersessioner med detta förträffliga tidsfördriv.

Har haft torka på pokern i dagarna tre vilket kan sammanfattas med misären igår då jag i samma turnering förlorade 55 vs 44 allin preflop, QQ vs JJ allin preflop, och till sist i en pott för trippla average med bubblan nära KK vs AJ.
Den potten sved lite extra då mörkarna låg på 400-800 och han sagt 10k först in på cutoff (?!) och jag sagt hej allin för 23k med mina KK. Han blixtallin med sina resterande 16K och ett A på floppen, vilket jag med en tår i ögonvrån TACKADE för, för om den rivrats hade jag haft fantomenringen i datorns moderkort (troligen via ninjaslag).
Juuuuu....det va allt. Nu ska jag researcha nya whineskrönor till bloggen via mer internetpokering.

Kommentarer
Postat av: Harriet Olsén

*fniss*

Tack för den rapporten - Nu knäcker ni ikväll!

I just know it!

//H

2008-03-14 @ 08:44:39
URL: http://www.singinghatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0