En match kvar..

..av grundserien. Vinner vi den mot serietvåan Plannja så får vi hemmaplansfördel resten av slutspelet vilket i sin tur betyder att om vi vinner alla hemmamatcher from nu så har vi SM guldet kirrat.
Vilket är lättare sagt än gjort, vilket i sin tur är ett uttryck som jag trodde betydde tvärtom när jag var liten. Tror det kan härledas till kassettband med Tintin där dom sa "sagt och gjort" i tid och otid (otid?) och förvirrade the crap out of min unga hjärna.

South Park ligger i det absoluta toppskiktet på den inofficiella serierankingen...som jag för...när jag skriver blogginlägg om serier.. och har med knivskarp samhällskritik inlindat i kiss och bajs vunnit över mig efter en tio års bojkott, som jag bara kan förklara med okunskap, då jag tidigare inte gett den en chans och då missat det geniala med den.
Och nu när strejken är över i U-Vess-A så har det första avsnittet på säsong tolv äntligen kommit, bery nejs!

Såg filmen "The Mist" idag. Maken till tarm-doubledutch har jag inte upplevt på länge! En Stephen King filmatisering, som jag oftast har extremt svårt för men blev itvingad av Henke Sänke HC Påse Hank the Tank Carlsson som tidigare gett mig topptips som Open Water... Vet inte vad jag tänkte med mao, men kämpade mig igenom mig den och fick bevittna OBS LITE AV EN SPOILER den största bad beaten jag nånsin sett, i slutet av rullen. Haha borde ses bara för den. Haha...HAHAHAHAHAHA!

Åkte ur Unibets söndagsturre med 261 kvar efter en lång seg kväll. Fick till slut JJ med halva average och ställde slog en AQ men SB hade AA som fick vinna. Final Table nu i en miniturre dock med 450 euro i 1a :) Ligger trea, go me!

Kommentarer
Postat av: Harriet Olsén

I'm so there tomorrow!

Hejjar som en tok och protesterar vilt när domarna inte fattar. Jag vet att ni vet att jag vet att ni fixar det imorgon.

There's no doubt in my mind - what so ever!

Go Dragons!

//H

2008-03-17 @ 17:26:48
URL: http://www.singinghatta.blogspot.com
Postat av: Harriet Olsén

I TOLD YOU!

Grattis, Per!!

//Harriet

2008-03-19 @ 00:29:35
URL: http://www.singinghatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0