Tillbaka som bakad kaka med Cool Whip

Läste en survey i Men's Health där 4165 amerikanska män hade frågats vad som representerade det största hotet mot USA. Deras svar löd:
Islamic Terrorists 40%
Iran 15%
Homegrown Terrorists 13%
North Korea 8%

Ok so far so good, inte så otippade svar, men vad det bästa var, var att på en andraplats så gled Kina in, med 17% av rösterna!?
Är det jag som legat för länge under en sten med Bacardi Orange Red Bull eller är det en ganska sjuk utvärdering av läget?

Poker ska det också spelas som faaan sista dagarna i Juni för att cleara en bonus som går ut 1 Juli.

Ber f ö om ursäkt för Sveriges torsk igår då jag med 40 sekunder kvar, samtidigt som hela restaurangen unisont hade börjat "Yes-vad-bra-vi-är-som-spelar-lika-klappa", kläckte ur mig: "Är det ingen annan som tycker att vi ropar hej nu, asså, lite för tidigt, jag menar, matchen är ju int"...min mening avbryts av en långmacka till Villa. Ridå.

Så nu gäller det att vi tar hand om Ryssen på onsdag, annars ska jag banne mig vandalisera ngt oviktigt i hemmet a la Senegal-ångan anno 2002.

En måste-tittning är filmen "Strange Wilderness" om man är trött på smart humor och vill amrikanslapstickgarva en stund. Avnjutes bakis för bästa resultat. Fånigt exempel från filmen 
Avslutar med ett klassiskt family guy klipp jag inte kan få nog av här

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0