Sömndag

Hade tänkt mig en lång pokerafton, men icke sa telias internet som la av var 30e sekund ungefär.
Dock så blev det en rolig söndagstrny på sun...så länge den varade iaf.
Då jag visste att internet kunde lägga ner mitt i potterna så var allinsen avsevärt mkt fler än vanligt för att slippa disconnectmotrigg. Det tog slut på en 236 flopp då jag hade 55 och rereejsade ett contbet allin, han hade QQ och mina 6 outs kom aldrig tyvärr.

Jay-Z konserten blev en 4 av 5 (i min originella skala som jag använder) då stämningen var mäktig, men konserten var lite för kort och utan extranummer skumt nog.
Tror alla man känner som någonsin kommit i kontakt med en Jay-Z låt var där dock, så det var ett plus i kanten.
Fick även skicka ett tillrättamejl till DN's utsände Nanuschka Yeaman, som i sin recension skrev att klassikern "Can't knock the hustle" betades av, vilket den inte gjorde men väl "Hard Knock Life" som hon i sitt svarsmejl erkände hade blandat ihop.

Fick tips av syrrans man Lelle om gruppen Fleet Foxes  Fem yngre snubbar från Seattle som gör nån slags blandning av Mamas and the Papas, Coldplay, Rolling Stones och valfritt hippiesound 60-tals band. Nån slags mollbaserad Beach Boys ljudbild typ. Pra krejer i varje fall. Faburit hittills "Your Protector".

Matteusskolans nya basketplan invigdes idag. Två fullcourts med hardcourtunderlag utomhus. Riktigt nice och bra uppslutning med tretton pers + tre scrubs. Lyckades med en Torbinski duckning av stolpe när jag räddade en boll från att åka ut vilket får ses som dagens höjdpunkt.

F ö så vill jag vara Turk...eller Ryss, kan inte riktigt bestämma mig.

Kommentarer
Postat av: Harriet Olsén

Hahaha, jag tycker det bästa är att du är dig själv. Det rockar bäst i världen i alla fall!



//H

2008-06-23 @ 00:12:27
URL: http://www.singinghatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0