Strutsar.

..got nothing on de utdöda Elephant Birds som levde på Madagascar, gosse vilken fågel!

Har spelat stabil poker nu i snudd på tre månader men gick in i väggen i söndags med en 15 inköpsminusdag på 1-2 omaha då jag testade en hyperaggresiv stil, men klonkade noll situationer.
Tre stycken ggr med AA kombinationer allin preflop kom vs samme snubbe som är labeled "superdonk". Han rerejsade mig en gång med T345 rainbow och synade allin min pott rerejs då jag höll AAJ7 med hjärter drag.
Hursomhelst en frustrerande dag och kommer således gå ner till $.50-1 och .25-.50 euro nån vecka.

Wsop.info forumet drabbades av ett trojan virus som var mystiskt och jag först trodde var en elak ryktesspridningkampanj för undergräving purposes, vilket lyckades i ca 5 dagar då det var knäpptyst i trådarna. Verkade dock ha varit ett riktigt hot men nu är allt tillbaka som vanligt, Dock vet jag inte om det är speciellt mer safe nu eller inte. Dags att köpa ett antivirusskydd?

Funderar ev. på att skippa ligabasketen nästa år helt och hållet och, lyssna på den här, resa under vintertid!!
Har aldrig fått uppleva insta-vinter till sommar omställningen i hela mitt liv och 08 basket har inte varit mer intresserade än att säga att dom är intresserade. Öh..ok?

Att spela i div.1 är ett alternativ för att hålla en någorlunda competitive säsong och har där tre lag som är lika intressanta och intresserade. Minuset med det är att träningsdosen bara är marginellt mindre men man spelar gratis. Detta samtidigt som en svensk spelare precis fått kontrakt i Italiens andra division och får 400k euro för att besvära sg i ett år. Som fotbolls/hockeyproffs på samma nivå hade man ju haft ett rätt bekvämt liv i Sverige, men som genomsnittlig basketspelare i svenska basketligan får man vara exceptionellt nöjd med om man klarar räkningar utan extra jobb. Man valde helt klart rätt sport som busgrabb...Japp!

En extra bonus med ledigt år är att livetrny satelitter för första gången kan bli intressanta. Ett minus är att stoltheten/identiteten som basketspelare får sig en törn som kan vara svår att återvinna utan en storstilad comeback (som jag iofs inte alls är främmande för att göra nästa säsong) Hybris nafjodor!

Nu blire grind till animal planet, best kanal evörr


Kommentarer
Postat av: Harriet Olsén

Japp, det finns fram och baksidor på alla mynt. Problemet är bara att säga vilken sida som är fram eller bak? Krona eller klave?



Jag tror nog att du kommer fatta ett beslut när det gäller basketen som du blir nöjd med. Jag råkar nämligen tycka att du är intelligent :-)



//Enastående mamma

2008-07-23 @ 18:36:04
URL: http://www.singinghatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0