Roadtrip

Hela laget lyckades med konststycket att tajma en magsjuka dan innan säsongens viktigaste match och förlorade då också mot serieledarna Solna med 10 pinnar. Undertecknad lyckades göra en botten tre alltime insats och var mer till hjälp för motståndarna än sitt eget lag. En tårta är anhållen i sin frånvaro för tillgreppet men har ännu inte hittats, ett badbesök i sporthallsbadet var tidigt intressant i utredningen men har nu friats från alla misstankar.
Hursomhelst en jobbig roadtrip från sundsvall igår till solna - GBG idag -match imorrn och sen 11 timmar buss hela lördagen.
Sitter nu på scandic i GBG och kämpar med att ladda ned unibets poker på min tjejs laptop. Ingen lycka då datorn hängt sig fyra gånger i rad, lillånga.
And...uhhmmm..thats all folks..Ni kan egentligen bortse från hela inlägget (det var mest till för att politically correct förklara förlusten igår, så tja!)


Kommentarer
Postat av: Harriet Olsén

Jag försökte ge dig tips på FB på vad att göra mot flunsan - however - visste jag inte att det var maginfluensa du menade. *fniss* SÅ går det när man inte har alla fakta. Men å andra sidan försökte jag ju hjälpa till i a f. *flin*

Känns inte som du behöver förklara förlusten - att ni överhuvudtaget klarade av att genomföra den förtjänar bragdguld. Jag är så imponerad att jag nästan inte pallar att vara med.

Ni är superhjältar - trots förlusten - DET kallar jag vinnarskalle.

Go Dragons!!

/basketmamman

2008-02-21 @ 23:46:28
URL: http://www.singinghatta.blogspot.com
Postat av: milestone

Norrköpingsdialekt:

"Ni koncentrerar er inte på spele de e därfö ni förlorar!"

2008-02-22 @ 01:39:04
Postat av: plisskin

Jo man tackar harriet ändå :)
Milestone den killen, lirar i ligan nu hahaha, jag berättar vem på nästa hemliga klubbmöte hohoho!

2008-02-22 @ 12:11:21
Postat av: Andreas71

Heja, härligt med basketbloggande! Mera sånt.

Spelade själv i KFUM Uppsalas "elitlag" (som dom kallade ungdomssatsningen då) med Bosse "Bössa" Eriksson för många år sen. Tyvärr på samma position som han, men jag fick några lidnerska basketknäppar ibland och lyckades peta honom från förstafemman någon gång eller två. :)

Såg fram emot att läsa om Scottie Pippen tidigare, men jag hittade inget. Gärna en Pippen road trip. Road Pipp.

/Andreas

2008-02-22 @ 21:32:58
Postat av: plisskin

Mmm fan Bosse bössa e ju en legend!!
Mm dåligt bloggat om Pippas, ska lägga upp en video med hans brakmaffiga basröst i nästa inlägg, så håll utkik!

2008-02-22 @ 22:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0