Översta byrålådan belöning kastrull

Ja den titeln får ni grunna på.. Ledtråd "i Reval sitta ni inatt i slaveri"

Roliga fakta:
Jag har de två senaste dagarna floppat fyrtal i kungar fyra gånger.
Jag har idag förlorat två gånger med AAA-kåken mot fyrtal i Q's respektive J's
Jag har idag satt två stycken straight flushes, en 7 hög och en Q hög.
Jag kan vara resistent mot vinterkräksjukan.

Blivit löjligt utdragen hela dagen i vanlig ordning i PLO'n men lyckades vinna en 6-manna 25 dollars freeze för fjuttiga 1059 dollar med 162 startande. Vi gjorde en deal med fyra kvar då jag ledde rätt friskt men inte ville gambla, med det "riktiga" 1a priset på 1200 dollars och tvåan på 800.

Room 401 på Mtv rekommenderas om man gillade den gamla goda showen Scare Tactics. Room 401 är en lite mer påkostad version, dock så får man inte se när offfren får reda på att dom har blivit lurade vilket är ett lagom minus.

Nu...Ägg!!!






Kommentarer
Postat av: Harriet Olsén

Spring inte nära mig bara - äggprutt!! hihihi

Bra med proteiner för musklerna!

//H

2008-02-26 @ 14:59:51
URL: http://www.singinghatta.blogspot.com
Postat av: milestön

top draw reward pot?

2008-02-26 @ 23:12:44
Postat av: milestön

aha

top drawer reward pot

ofcörse

Esso e ett sånt ord också.

2008-02-26 @ 23:14:54
Postat av: plisskin

Snyggt Milstenars du knäckte min Omaha-Palindrom...och rabarber!

2008-02-27 @ 01:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0