Buskis i vardagen

Det var stjärnklart idag i Sundsvall. Då jag min vana trogen flanerade runt i Sundsvall och beundrade dessa med ett flummigt vad-små-vi-ändå-e-leende lyckas jag dra en snygg ispiruett men preciiiiis klara mig från blåhöft och skam.
Då brukar jag vissla till, jogga några steg (av nån anledning) och börja svettas lite (mycket) under jackan.

Jag önskar då ibland att jag var en annan person. En person i bil, som ser mig själv snubbla till och preciiiis klara mig och då brutalhänga mig på tutan så att jag ramlar till ännu en gång =)
Den får man typ bjuda på för eventuella oberoende åskådares skull..eller bjuda tillbaka och sparka på bilen, och missa och ramla igen.

Spelade Unibets 60 rebuy 175k guarantee igår. Inget intressant att berätta egentligen 1200 st med ca låg lite över average med 16k med 350 kvar ca då jag donkade bort mig men nästan fuldubblade.
Har A5 clubs i BB på 300-600 och ante på fan mkt...typ 75 iallafall. iallafall sjukt värde att steala blindsen.
En mid position med samma stack höjer standard till 1800 (som egentligen är väldigt lite relativt potten med unibets jätte-ante).
Jag synar (för ofta med suited ace-rag) och floppen kommer:

922 med två clubs givetvis.

Får panik och checkar (ska jag trappa eller vad tror jag?)

Han betar pott och jag vet att han vet att jag inte kan ha ngt som slår ett överpar.

Likväl fan allinar jag med det mest obviousa flushdrag i historien. Han segsynar med JJ och jag skäms.

Turn T clubs, och jag (låtsas-) skäms lite till eftersom jag egentligen är praktnöjd

Kommer på i jublet att han har 4 outs kvar...

River 2

Ute

Nu bussresa till "Peking" för match tisdag.

Kommentarer
Postat av: celine

Hej
Den som blir kommentar 100 vinner en fin väska som kostar 490;- kr
Det är bara att chansa!!!
Välkommen :)

2008-02-11 @ 08:27:07
URL: http://crazyfashion.blogg.se
Postat av: Harriet Olsén

Det skulel ju vara en upplevelse att se värsta basketkillen göra piruetter - på gatan dessutom.. *fniss* tur att du klarade dig, inte så bra att skada sig nu too much basketball left in the season...

Anyways - Ha de bäst,

//H

2008-02-11 @ 13:13:32
URL: http://www.singinghatta.blogspot.com
Postat av: Stone

Känner igen känslan som fan från när man försöker ta två trappsteg i ett men istället trampar ner stenhårt på det första, ser sjukt kul ut och man blir helt varm-svettig-arg i hela kroppen på någon millisekund.

2008-02-11 @ 19:47:31
Postat av: Ferdi Pokerblogg - Fredrik

Tja, jag har börjat läsa din blogg och har precis lagt upp en länk till dig från min blogg. Länka gärna tillbaka, så vi båda får lite fler besökare...

2008-02-13 @ 17:58:42
URL: http://www.ferdi.se/poker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0