Ångning!

Lirar trny på Stars och stötte på något jag aldrig gjort förut tror jag.
Vi är djupt inne i trnyn med 63 priser och 147 kvar.
Avg 27k och blinds på 400-800 och vårt bord är fakkin wild!
Jag har 23k och sitter utg + 3.
Utg +1 med 18k limpar, jag får KK uppfladdrat, limpar bakom då en rejs är 99% säker här.....ännu en limp....och ännu en limp, helvete!
Knappen fixar biffen och säger 5280..puh..Han har f ö en fanclub på tre railers som i typ 45 minuter (nytt rekord för detta tror jag) kritiserat allt han gör, bara för att han badbeat-utslagit dom lite tidigare.

Nu kallsynar utg+2....?
Luktar ju AA lång väg, men jag trycker in mina 23k i vilket fall.
Knappen foldar insta och utg + 2 snapcallar allin 14k med.......J9 off....ok...
Brädan kommer 68T........8..........7 fyrfärg, inte har jag nån spader inte så hans stege "slår ut mig" typ...
Trnyn var en $20 rebuy med ca 5k i 1a pris så ingen megaånga, men den situationen är ju rätt ovanlig nuförtiden minst sagt....Nog har han odds mot alla icke-överpar när han nu trasslat in sig så här långt, men att lyckas med detta utg + 2 med J9 off är ju så illa att jag inte hör!..

Jag vet att många väntat på ett rent badbeat-inlägg så nu fick ni ett :)

..våga..ut med din riktiga ånga, som vi alla vet kokar inom dig..yes...yesssss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0