Way Out Fest..

..spikades äntligen idag att det blir av för mig och kompanjon Fredrik (dock via bil istället för det planerade cyklet där vi både tog, och skulle fått, oss vatten över huvudet) men Weeeee anywhoo!
Sjukt flyt att både Fleet Foxes och Flaming Lips ska lira på lördagen. Sjukt oflyt att alla biljetter såklart var slutsålda dan innan o-Weeeee! Så nu stundar Blocket-hets grande tills fredag eftermiddag. Funderar på att inhandla en Wii istället för att samkväma med i regnet. 

080808 festen på stureplan med massa DJ's tror jag kommer utmynna i nån slags hemsk vattenfestival nostalgi med tillhörande bråk och lantisdomination. 50,000 ska komma tydligen. I fold. (så du säger att 10,000 tyska bögar ska komma? 100,000??? Ojojojoj det här ska jag berätta för min polare, han snackade om tiotusen men hundra ojoj).

Pokern går som på räls efter min 15 inköp back dag häromsistens. Senaste räderna på 1-2 omahan har slutat 1100, 900, 300, 1000 samt 700 dollar plus vilket bara det är 20 inköp. Så back on track och två st 3e platser för 1k vardera i mindre turneringar att lägga i sparbössan. 
Dock så förvånas jag hur Hybrisen över det egna spelet alltid sitter kvar. Nu känns det som om jag inte skulle kunna förlora en session 1-2 PLO..nånsin. (Kanske insikten om detta gör att win-streaken håller i sig längre den här gången..wem wet?)

Betat av lite filmer i regnvädret: Wanted (Angelina Jolie, Morgan Freeman, ser bra ut på pappret),, Batman - The Dark Knight (Der Flädermaus), Forgetting Sarah Marshall (skruvad romantisk komedi), Persepolis (en tecknad film om Iran, riktigt guldkorn). 
Alla får jag säga var riktigt bra, förutom Wanted som mest kändes som ett dåligt action-ihopsväng med kända skådisar (till skillnad från The Dark Knight som var ett bra sådant)

F ö är Lucius Fox emot FRA-lagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0