Rubriken får inte bestå av enbart blanktecken

Vi lyckades sweepa Södertälje Kings i semin (dvs 3-0) och har nu elva dagars matchuppehåll pga den skumma planeringen och att den andra semin mellan Solna och Plannja fortfarande spelas.
Elva dagar är den längsta matchpausen vi haft under hela säsongen vilket inte känns helt bra, för att man tappar rytmen och det är bökigt att träna när vissa är helt utslitna och vissa har överskottsenergi (jag) (typ plisskin!..ah...hann före :(

Pokern började idag först, lite försenat pga sthlmshelg. Körde först en timme 2-4 limit för att jämföra hur fort jag kan få upp mpps'en. Nötgrindade och plussade stiligt 50 dollar :) ..Och hade astrist...
Sen en timme 1-2 nl vilket var roligare och totalt plus 1.5 inköp.
Det var en liiiiten fördel för limiten i mpps men det var så sjukt tråkigt att jag överväger att utmana variansen och köra 1-2 nl. Anledningen att jag inte kör mitt vanliga bröd o smör PLO, är att variansen är lite för stor på 1-2 och att jag ska försöka att "safea" in det på annat vis.
Jag behöver spela ca 4-5 timmar om dan i sammanlagt fyrtio speldagar fram till första juli för att cleara den här, faktiskt ett år gamla, wsoprace-bonusen på 2000 dollar, som egentligen var wsopchips, men nu blir cash om jag lyckas lira ihop poängen...vilket inte borde vara något problem (om mitt bristfälliga Texas cashgame inte gular mig innan förstås).

Sen så lyckades jag kvala in till livefinalen i Svenska Basketligans Poker-SM genom att hamna topp tre i ett av kvalen med fyra pers reggade :).

Ganska mkt mer som hänt den senaste veckan men är helt slut efter tågåk 6 imorse följt av två träningar och pokergrind så adjö så länge..

Kommentarer
Postat av: Harriet Olsén

Jag sa ju det!

Ni vinner i år! Inte lätt, enkelt eller med tur utan med hårt arbete, snygga plays och bra försvar. Hoppas ni hinner hitta på något kul under speluppehållet nu.

HURRA! för att ni och du är så bra!

Kram,

//H

2008-04-22 @ 18:18:40
URL: http://www.singinghatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0