På den sjunde dagen så spelade han söndagsturnering..

..Och i pauserna tittade han på den här sidan..(som jag har väntat på en sån här sida!!)


image21

image22

image23

För mer av detta glid in på¨ www.oioioi.se

Var bara tvungen att dela med mig av dessa genier...och den här chattkonversationen från crypto häromdan Farewell!

"Ryanw0908 (observer): Leon Ive just emailed you comment to 7 lets say "friends" of mine along with your name and address
Ryanw0908 (observer): good luck pal
Leonm2905: 42 craven st birrkenhead bring who ya want, and good luck to you".

:)

Kommentarer
Postat av: Harriet Olsén

Jag är så galet sugen på basket nu! Jag hade dött om inte det var match imorgon kväll tror jag!!

Jag missade ju sista semifinalmatchen hemma - det suuuuger - men är tillbaka i sadeln och hejar högt, stolligt och med stort drakhjärta imorgon kväll!

GO DRAGONS!

No 1 supporter

2008-04-28 @ 14:42:01
URL: http://www.singinghatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0