Han var så förfärligt ful att se på, att jag var tvungen att vända mig bort..

..nämner Doktor Glas i sin blogg "Doktor Glas" skriven av Hjalmar Söderberg.
Blev upphypad att läsa den och blev inte det minsta besviken. Löjligt många guldkorn i den boken, too may to mention faktiskt. Han och hans vänners betraktelser påminner i det närmaste om den geniala serietidningen Rocky och hans vänners spörsmål. Helgerån ropar någon, men jag står fast vid den analysen tills motsatsen stötts på, då jag är en flitig läsare av både Kellerman, och nu ska (fortsätta) bli av den gode Hjalmar.
"Jag vet att du var och förblir..du blir..vad du är..var"

Min födelsedag var en enda stor fest iom att lägenheten blev såld samma dag, jag fick ledigt från laget i en halvdag och därför kunde tillbringa den med kompisar, familj och flickvän. Den bästa presenten var biljetterna till Chicago konserten på Circus i Juli (nej inte musikalen men bandet) i stark konkurrens med "Big Trouble in Little China"-DVD'n och Lost säsongerna 1-3 (om de nu håller för hypen på samma sätt som H Söderberg dvs)
Blev iaf insöad på Chicago för två år sen and has never looked back.

Nu kan jag äntligen betala tillbaka min pokerrulle till mig själv och börja ett fpprace på en sida som jag bara har till första Juli på mig att cleara. Ska bli intressant då jag troligen måste grinda limit för att få upp poängen snabbare än låglimit PLO'n.

Basketen flyter på, och det pågåede slutspelet i den samma är den största boven till den skrala bloggtrafiken.
Vi leder med 2-0 mot Södertälje Kings i den ena semifinalen som är bäst av fem och har chans att avgöra på fredag hemma. Jag har very limited playing time men vad gör det när vår nu helt friske NBA-meriterade amerikan AJ Guyton springer omkring och lirar som han gjorde igår. Killen som minst sagt varit i tvivelaktig form sen han kom hit med en skada, öste i flera NBA-treor igår (Dvs lååånga treor) och en ruggigt oväntad dunk över Kings försvarsklippa Thomas Massamba (nu börjar jag ju låta som Pontus, vafan..;)
Andra glädjemoment är att "The Office" har dragit igång igen och ett nytt avsnitt väntar varje fredagsmorgon.

Nu ska jag fortsätta leka med musikprogrammet som jag äntligen tog mig tid till att lära mig helt o hållet.
Och det hade alltså inget att göra med att du inte hade några pokerpengar att spela med....ok...prioriter prioriter prioriter..


Kommentarer
Postat av: Ue

snackaru om, when is böfdej? har inte sett något fejsbuk mess som jag annars förlitar mig starkt på--

2008-04-17 @ 01:26:54
Postat av: plisskin

Tog bort den funktionen för att se vilka mina RIKTIGA KUMMPISAR VA!

Förresten ska du tillbaka till sthlm nu? Då gör vi en gemensam Busted Caps welcome back ferre! Joanna kunde hjälpa till med lokal o DJ's. What say you?

2008-04-17 @ 10:54:01
Postat av: Harriet Olsén

Grattis i efterskott pysen!

Jag är stort sur över att inte kunna komma till Sportis och heja på favvodrakarna imorrn. Men har hyrt in andra som får heja extra från mig.

Tyvärr har min pappa beslutat sig för att fira 60-års dagen samtidigt tänker dock förhandla mig till antingen livestats eller att svt24 får stå på lite diskret i nått hörn.

Jag skriver rätt mycket om er i laget och matcherna på min blogg. Kolla gärna in och kommentera när du har tid någon gång.

Peace!

//Harriet

2008-04-17 @ 15:26:28
URL: http://www.singinghatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0