Projekt Plisskin Update,dag 4


Dag 4. 
4-5 bord $50.1 PLO. 
3 timmar
+ $349.
Totalt 4 dagar $1540
Snitt $385/dag
Vinst efter 30 Dagar med nuvarande snitt = $11550

Dagen fortflöt ungefär som igår va nere 150 efter 15 minuter men gick sen sakta (väldigt sakta) uppåt.
Hade en riktig störig period när jag låg på $332 plus och jag vägrade sluta spela innan jag kom över $333 så det tog 15 minuter extra.
Kollade på wcoop eventets finalbord som tog slut efter 20 timmar och 15 minuter. Hade jag spelat och vunnit hade jag missat två träningar (vilket jag absolut inte skulle kunna tänka mig för $433000) så det va bra att jag bestämde mig för att passa den.
En dag poker imorrn sen troligen paus tom måndag pga basketresa och helg i sthlm med flickvän. Får försöka dra in $1998 imorrn så det blir rätt...:)
Borde kanske skriva in en eller två intressanta händer från spelet i framtiden, då en blogg tydligen också ska vara underhållande att läsa för andra än skribenten.

Kommentarer
Postat av: lh

Bra där; jag följer fortsättningen med spänning...

2007-09-18 @ 11:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0