Projekt Plisskin Update. Dag 5

Dag 5. 
3 bord $50.1 PLO. 
1h 7 minuter
+ $427.
Totalt 5 dagar $1967
Snitt $393.40/dag
Vinst efter 30 Dagar med nuvarande snitt = $11802
Snittid per session 2h 50 min
Timlön:  $139 eller 908kr

Minus på trnys dag 3 back $705

Lyckades hitta internet på hotell Scandic i Norrköping så varför då inte köra ett race idag med.
Gick fort idag trots att jag räknade fel. Hade spenderat 105 dollar i en 50 rebuy trny som jag åkte 74 i.

Där hade jag precis förlorat en pott mot en short stack A2 vs TT (med 12 outs på rivern:) sedan blivit rerejsad potten efter preflop och vikt. Handen efter så får jag AK utg och "fejktiltar" allin, syn av AA naturligtvis med 4 outs för splitten men en neslig kung kom på river (Yes, fick använda "neslig"!!)

Hade match i dag mot Norrköping Dolphins försäsong. Jag hade en lårkaka som gjorde mig närmast invalid (Tack Peter Wenehult eller vatusan du heter i 08) men lyckades ändå göra 8 fina poäng och 4 fina turnovers... Vi vann med 12p mot ett Dolphins vars vanligtvis bra spelare verkade gauuunska oladdade. Mer oladdade än oss som tur var då vi som lag inte heller gjorde nån kalasmatch.

Imorgon match mot Södertälje då vår nye Aussie-Bosnier (Åssi-Bossi) gör debut. Ser f ö ut exakt som Johan Westerlund i ansiktet, och med sina mjukisar och bakvända kangolkeps är likheten i närmast kuslig.

Tack o hej - Kalles kaviar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0