Projekt Plisskin - dag 6

Dag 6. 
3 bord $50.1 PLO. 
45 minuter
+ $386.
Totalt 6 dagar $2353
Snitt $392/dag
Vinst efter 30 Dagar med nuvarande snitt = $11760
Snittid per session 2h 29 min
Timlön:  $156 eller 1016kr

Började med 2st 6-manna bord och ett heads up bord.
Jag förlorade snabbt ett inköp efter 3 händer med handen JQK8 vs AAxx med 2 diamonds.
Floppen kom vackra JJ2 med 2 diamonds.
Han betar pott på $12, jag säger fiskigt 24. Hoppas egentligen att han har exakt den handen han har här, och, är dålig nog att trycka tillbaka...vilket han gör..
Färgen sitter som en smäck direkt på Turn och jag får ingen hjälp på River. Mardrömsstart mot en drömmotståndare :)
Sitter efter ca 12 minuter med $481 och han $48, när han har fått nog och drar.

Spelar en $50 rebuy samtidigt med en kille som gjort av med 350 och jag får JJ när tiden är slut för rebuyperioden. Bordet har varit galet, och visserligen jag med hehe drog ut en KK med A5 bl a..
Hursomhelst så trycker jag in för 2300 och får givetvis syn av galningen med 74 off
T 8 6..2..5..jaha men inget nytt under solen direkt.
Får se hur det går nu med 2370 chips efter addonen.

99 första handen utg.  Jag dubblar till 200 rundfold men får syn av BB med mindre chips än vad jag har, märkte senare att han även hade färre chips än mig..
flopp 654 jag betar 400 han säger 800 jag har en sjukt loose image så jag sätter honom på vilket par som helst av de tre möjliga på floppen. Jag trycker i (lite pga av ångan från sista rebuyhanden givetvis, sååå bra disciplin hade jag inte idag).
Han har 55 för mellantrissen.
Turn 8 = litet weee!
River K och jag är nere på 740....urgggh

Trny update.
JJ rundfold, A6 vs A9 vs KT splitt gav mig 1200 tillbaka.
A5 vs 66 och får rivra ett A, tackar så hjärtligt.
Sitter nu med 3155 och är iallafall med i matchen med blinds 100-200.

Gör ett stop n go spel med 77 i BB mot en rejs och en syn, som jag trodde jag skulle fått syn av oavsett om jag gått allin pre eller på flopp.
Flopp K33 en av de 2 har KJ och jag har 415 chips..
Tripplar direkt med 76 vs A9, sen T8 rundfold och har 1830.
Nästa försök är med JT hjärter med 200-400 blinds. Lyckas utfloppa Aj på flopp QT3..men turnen kommer hjärter A, men jag har nu 12 outs för färg och/eller stege..7 river och jag är ute..Brrr kall trnydag och back 905 på dom dag 4 av dessa..Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0