Project Plisskin dag 3

Var grymt laddad för söndagen med wcoop event, warmuppen på stars och en annan större turre. Men allt gick åt Hellerup!!!
Cashade inte i ngn plus att jag semibubblade i sattarna till wcoop eventet och sen blev för trött och less för att ens spela den.
I en annan 100k garanti turre semibluffade jag ut mig med str flush draget 45 diamonds på floppen Q23 det tråkiga var att min motspelare hade 222 och att den stod.
Börjar förstå att lördagskväll med utgång och alkoholkonsumtion inte är ngn ideal uppladdning för att dagen efter sitta koncentrerad framför en dator och klura.

Dag 3. 
2-4 bord $50.1 PLO. 
6h 20 min
+ $336.
Totalt $1191
Snitt $397
Förvantad vinst 30 Dagar = $11910

Turneringar + satelliter Dag 2 - $600 (ca men får bli riktmärket härifrån och framåt)

Otroligt seg dag på cashen. Slöspelade per automatik bredvid satelliter och söndagsturneringar. Jag låg mellan 100-200 plus mest hela dagen men fick aldrig ngt flyt egentligen. Hade en dykning ner på 100 minus men segade upp mig till $336, dvs $3 över det dagssnitt. jag satt ut.

Ryssland var också sega idag tills det var 2 minuter kvar då dom vände på steken och vann över Spanien i Basket EM-finalen. Löjlig ånga då dom stod i 50 ggr degen innan EM :( 
Nån annan som såg den och oxo fick spel på att Magnus Dahlborn helt plötsligt ändrat alla ryska namn som slutar på O...till A!!!
--> Andrei Kirilenko blev idag Andrei Kirilenka!!??
Satt och svettåmade mig i soffan varje gång han sa det. Och han sa det på ALLA ryssar med såna namn, Samoylenk-a, Savrasenk-a,
Skäms...och du också förresten.."bisittar-Stumer", som inte sa till!
Nu ska jag dinera jordgubbsfil och flingor, göy gay.

Kommentarer
Postat av: Atrix

Angående uttalet på ryska idrottare: Påminner mig om när det var världscuptävling i långdåkning i den finska skidorten Lahtis. Efter att ett stort antal obstinata finnar ringt ner sportstudion fick kommentator Christer Ulfbåge nog och sa ungefär:
-Alla arga finska tittare kan sluta ringa nu och påpeka att det heter LAHTI, då det inte är sant. Det heter LAHTIS på svenska.
För min del får alla vokaler ersättas med bokstaven a...

2007-09-18 @ 20:17:31
Postat av: plisskin

Mm det sjuka var ju att han bytte friskt under matchen mellan Kirilenko, kirjilenko, kirilenka och kirjilenka, från att under hela turneringen hittills bara sagt det korrekta Kirilenko!!

2007-09-22 @ 13:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0