Suck.

JJ UTg den här gången 300-600 blinds. Jag säger 2200 då short 5800 stacken går allin. Jag synar givetvis och han visar KK

Flopp Q83 klöver.
Båda två har en klöver och jag har en out....som kommer på turn!!!!! ...och river är inte en klöver otroligt nog, men väl hans K.
Nere på 5200 och alla foldar till mig på knappen. Jag går allin med A9 och sb har AA såklart, hej då!

Från misär, till lycka, till misär på 5 minuter. Men nu finns det ju läge att vara "glad" att man åkte ur TIDIGT så man slapp bubbla iallafall. JA!!! JIPPII!!!

iPoker började härligt den med med en 3 out-utdragning på min K9 av K6 i en limpad sb-bb duell.
Flopp KK4 jag betar ut trissen han syn. Turn A jag betar halv pott, han syn. River 6 jag betar halv pott han minirejs, menjaaaaaaaaaaaa....Hursomhelst ligger okej till där ändå på average, mkt poker kvar..

Ska klonka ngt inatt om det så är det sista jag gör eller första jag gör på måndag morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0