Ny Tid Ny Strid

Goddägens, sitter as I write och funderar hur tusan jag ska planera min vegas resa. Lyckades vinna ihop 2000 wsop chips i en promotion och vill naturligtvis använda dom..Nu till problemet; Jag har ingen att åka med!!
Hela mitt gedigna pokergarde ska antingen inte åka, har redan åkt eller ska åka senare då jag har begivit min ända hem ända hem (hehe).
Planerade att vara där 27e juni till 3 juli ungefär då det är 2 mindre event som spelas då $2000 samt $1500. VET INTE OM JAG SKA SPELA BÅDA ÄN ELLER VÄLJA EN och glömma att trycka bort caps lock knappen.
Ska ni vara där då och har en ledig slaf så hojta här eller på wsop forumet! Nu ska jag till närmaste badplats och tränga mig i hoppköer, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0