Kloonka nuråååååååååååååå!!!!

Ja så var det dags för schööna sontag igen, då man donerar tusentals kronor i rake till pokersidorna i turneringsavgifter för att få nöjet att sitta vaken med hjärtklappning och svettattacker till tidigt måndag morgon (om det vill sig så väl)

Precis börjat Warm-Up, 20 minuter för sen var jag också..Ska attelita till 1050 trnyn också samt spela en annan 215 på ipoker. Stay tuned!!

Oj samtidigt som jag skriver dyker denna hand upp:
Vi är tre allins på flopp 2 T 9  med 2 hjärter.

Jag synar och går även allin för mina 9k en shortstack som går allin för ca 4k (potten var på 4k). Då går en tredje kille allin med 6500! Jag har KQ hjärter, shortstacken QT diamonds och den tredje halvshortstacken A7 i hjärter.
Jag drar till 6 outs för scoopen (3 stycken J's och de tre sista Kungarna)

Turn 2 T 9...9 spader

River 2 T 9 9....Q klöver.
 
Jag går lillminus på potten och har nu 8100 chips. Ångrar inte mitt spel en sekund. Jobba nu, nu börjar supersatten till sunday million!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0