Då kör vi..

Dagens första poker sattes just igång, 50 rebuy trny och 3 bord .50-1 PLO (Vilket är den enda typen av poker jag kör cash game..ibland lite, el snarare jättemkt, limit vid panik-bonus-clearande).

Kom f ö 10a i samma trny igår för osköna $363 när 1a va $5200, det enda positiva var väl att jag flyttade upp en placering på stegen då 11-20 var på $175 och jag hade 4200 med blinds 2000-4000 med 14 kvar och två händer senare satt på 42 k :P A6 vs 99 sen KJ vs AT. Osannolikt flyt men det känns ju alltid självklart när man vinner såna, bara sinnesjukt när man torskar dom..

Sanningen är dock att man är fan ALLTID onöjd om man åker ut ur en trny, om man inte har vunnit den.

Luck me wish!

image11


I soffan m lapen, "Colors" på TV och en nackkudde jag köpt på världens bästa afffär "Brookstone". Hehe man ser knappen där på fliken som hänger ner. Trycker man där så vibrerar den ;) Grymt för tåg och bussresor Stockholm - Sundsvall...och flyg till Vegas då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0