Bad Beat

Öppnade min webbläsare nyss och såg detta  http://www.aftonbladet.se/vss/vader/story/0,2789,1094730,00.html
Det får mig att vilja tala om vädret.

Försöker föreställa mig den onöjdhet som måste ha infunnits sig i den genomsnittlige Härjedalsbon både när han/hon vaknade i morse samt när utsikten i helgen för Norrland lyder " ? I den mellersta delen av Norrland är det stor fara för skogsbränder lokalt, säger Jonas Höglund på SMHI."
 
Nåt annat kul? Näe.

Basketläger 09.00 med 7-11 åringar

Gym kl 11.00

Träningspass 16.00

Poker (dålig sådan trött o seg), kolla 24 säsong 5, tills man somnar.

Så har min vecka varit. Slentrianing me to tears.


Kommentarer
Postat av: sunkadelic

låter som om du haft en tuff vecka med basketläger och allt, men jag säger bara Täljehallen och Dickelman....

2007-06-14 @ 17:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0