Pust stön

Jobbar i lägenheten, eller rättare sagt min systers sambo Lelle har gjort allt hittills. Jag har varit Ikea/soptipp marionett hittills vilket jag egentligen inte klagar över eftersom jag är sjukt okunnig på området bygga kök.

Hade grymt kul på gatufesten i Sundsvall med Timbuktu/Mapei konserten som pricken över å'et. Min gode komrad Calle presenterade sig som Jerry Williams dotters pojkvän i jakten på backstagepass till ferren där, vilket otroligt nog funkade, dock så missade han ju hela konserten tyvärr, men vi va nöjda ändå!

image16



image15

Proffs i charmig nazityskland underbelysning.




Kommentarer
Postat av: marcus

jag trodde det var meningen att man skulle skriva i sin blogg?

2007-07-26 @ 22:12:08
Postat av: plisskin

Japp det ska dom definitivt blir mer nu när semestern är slut vilket direkt går i stäv med att man ska mer tid att t ex skriva i en blogg när man är ledig..Osanning!!

2007-07-28 @ 14:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0