Sunday Million

Fick just en fin dubbling i Sunday Million hehe.

Höjer i mittposition med 99 till 2400 med 300-600 blinds. Får en syn av en lika stor stack (jag 27k han ca 20k).

Flopp K 9 7 två hjärter. Jag betar 3200 i 5900-potten varpå han dubblar min bet direkt. Han har nu ca 11k kvar.
Det är en äcklig flopp om han nu har drag som JT hjärter t ex, men en fin om han nu har AK och tycker drag möjligheterna är lika äckelframkallande som jag.
 
Jag ställer in och får en relativt snabb syn av AK? Nej....av 77? Icke!! men av........jo, jag hittar inte på, av AQ off suit!!??

Är 100% säker på att det ska komma två hjärter eller J T men otroligt nog så står mitt set :)

Sitter med 57K nu med average 22k. Joooooooooooooba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0