The coooolest pokerwear ever!

Jag är inget fan av poker t-shirts men nu har jag i några nummer av Poker Magazine fått upp ögonen för det topphäftiga märket ...ja hör och häpna, "PokerFucks",....ROFLMAO, beskriver det bäst....Det låter både ball, tuff och häftig..

Fucks....? Har det ens varit "trotshäftigt" efter 1950? "Jo för att jag svänger mig med såna uttryck i min vardag ändå OCH det är ofta inte accepterat att användas i dagligt tal i engelskspråkiga länder, MEN jag kan ha det på min pokertröja ändå." typ..
Vi ges en förklaring på konceptet på hemsidan:

"Någon gång under hösten 2006 började vi fundera på varför det enda som fanns i pokerklädväg var nördiga t-shirts med nakna tjejer och pistoler på. Vi tror inte att pokerspelare är mer sexistiska eller vapenfixerade än andra - vi hoppas att du håller med om det!
Vi kände helt enkelt inte att vi kunde identifiera oss med det som fanns att tillgå på marknaden. Vi tyckte att det var vår skyldighet att försöka göra nånting bättre och smartare, nånting som vi själva skulle vilja ha. För om vi vill ha det - så vill säkert andra också ha det."
Reklamen blir här nästan som en parodi på sig själv.

På www.pokerfucks.se hittar man webshopen och reklamkampanjen med, av utseendet att döma, fyra stycken smala internetgrindare med en passande attityd :)
Det gör en direkt sugen att bli en del av fenomenet poker och köpa en t-shirt och passa in.
The coolest pokerwear ever.

P.S Dom har börjat bra tydligen och jag hoppas det kommer går bra för dom, (har inget otalt med dom, beundrar att nån försöker än inte alls då det är mer än jag åstadkommit i mitt liv) men jag kommer nog inte att köpa någon produkt.

D.S Det finns två läsvärda bloggar från de två helsponsrade spelarna i team pokerfucks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0