Lägenhet till salu :)


Med tanke på att det är ca 20-25 besökare här varje dag så tänkte jag att det
säkert finns eventuella lägehetsköpare bland dessa
(ehh njet absolut inte men ändå).
Hade trevliga 25000 kr i hyra + låneräntor den här månaden pga av en envis ovilja hos de sthlmska boköparna. Så om ni letar, bjussa på ett välgörenhetsinhandel!
Här är blocket texten innan jag la upp den på hemnet (hackade hemnet vägrar mäklare, I wish iallafall :P

"Fräsh etta på 39 kvadrat i en ny förening Brinckan (www.brinckan.se) säljes
till fast pris 1 690 000kr. Först till kvarn!
Fyra stora garderober i en rymlig hall, nyrenoverat kök (augusti 2007), stort
förråd i källaren. Gård med grind och egen kod, samt en kod til porten.
Bredvid södra station och linje 4 med buss.
Bredband från comhem.
Vitkaklat badrum.
Avgiften är på 2775kr eller 2525 om man inte vill ha förrådet som ingår i den högre hyran.
Tillträde 1 feb - 1 mars"

Hur kan denna mästerligt ihopknåpade objektsbeskrivning inte locka fler hemlösa??

Sista visningen idag så wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Indi

Jisses, priserna i och runt huvudstaden är verkligen sjuka. Din etta kostar lika mycket som mitt radhus (4 r o k och 115 m2). Fast då har jag förstås ingen avgift.
Lycka till hur som helst!

2008-01-29 @ 21:51:05
Postat av: plisskin

Jo sinnes faktiskt. En mäklare sa till mig att om man la ut kvadratmeterpriset i tusenlappar så skulle varje kvadratmeter inte rymma "rätt" antal lappar!!
Och min 57 kvm i Sundsvall köpte jag för 280k kr :)

2008-01-29 @ 22:36:27
Postat av: Indi

Bra köp, visade det sig. men å andra sidan - om du inte tänker flytta till Ramnäs så går ju vinsten aldrig att realisera till cash.

Förresten vill jag bara säga att jag tycker din blogg är kanon. Det bara sprudlar om den, på något sätt och språkligt utklassar den det mesta - inte bara oss övriga pokerbloggare.

2008-02-08 @ 19:29:31
Postat av: plisskin

Det värmer när det kommer från (förhoppningsvis) sveriges bäste pokerbloggare. Hoppas du får den!

2008-02-10 @ 18:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0