KarToffeLknödl..betyder nästan potatisknöl på tyska..

Patrik...Klüft?

Jämställdhet i all ära men med redan erkänt "ehh..ehh..yes jag e också känd"-Patrik (Kristiansson) blir det så...så..fel..?
Lika bra att färga håret blont, fläta det och bli chaufför åt Carro så är dominatrix-förhållandet komplett.
But whatever works for you..

Plisskin säger att han förvånar sig själv med dessa utspel men även detta har uppfångats under mellandagarna:

"Visste inte att I had it in me liksom, men jag har också svårt för Kajsa Bergqvist och Staffan Strand...och lite Stefan Holms pappa" - Fångat på tunnelbanan i mellandagarna.

Får till mitt försvar hänvisa (kastandes sten i ett glaspalats) till den pretentiöst genombittra (towards Stefan Holm då) tillika tokiga hemsidan www.StaffanStrand.com och särskilt delen med fotoalbum med kommentarer till (vänner och fritid är en favorit), Får inte missas!!

Over n out

Din schizonarcissistiska knöl, håll kääääfft!




Kommentarer
Postat av: Marcus

Men hur kul kan det vara att ha ett son-namn? Jag hade också bytt.

2008-01-17 @ 19:12:02
Postat av: plisskin

Mjo förvisso, men Toffelson hade passat bättre :)

2008-01-17 @ 20:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0